sobota, 13 marca 2010

wyobraz sobie

Wyobraz sobie, ze nie ma Nieba
Latwo ci to przyjdzie jesli tylko sprobujesz
Nie ma piekla pod nami
Nad nami tylko niebo
Wyobraz sobie, ze wszyscy ludzie zyja dniem dzisiejszym ...
.
Wyobraz sobie ze nie ma panstw
Nie jest to trudne do zrobienia
Nie ma nic do zabicia ani umierania za cos
I nie ma rowniez zadnej religii
Wyobraz sobie, ze wszyscy ludzie zyja zyciem w pokoju ...
.
Mozesz powiedziec ze jestem marzycielem
ale nie jestem w tym osamotniony
Mam nadzieje, ze pewnego dnia dolaczysz do nas
i swiat stanie sie jednoscia ...
.
Wyobraz sobie, ze nie ma wlasnosci
Ciekawy jestem czy to potrafisz
ze nie ma potrzeby zyc w cierpieniu lub glodzie
(jako) zjednoczenie ludzkosci
Wyobraz sobie, ze wszyscy ludzie dziela sie calym swiatem ...
.
Mozesz powiedziec ze jestem marzycielem
ale nie jestem w tym osamotniony
Mam nadzieje, ze pewnego dnia dolaczysz do nas
i swiat bedzie zyl jako jednosc ...
.



John Lennon, Imagine - For more of the funniest videos, click here

.
(-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...