sobota, 27 marca 2010

jak jest w Kanadzie

Wiele osob zadaje sobie to pytanie; sobie ale i innym w zyciu realnym jak i wirtualnym.

Ja znam tylko jedna odpowiedz. Jest smiesznie.

Opowiem teraz o zdazeniu (smiesznym) ktore mialo miejsce wczoraj.

W mojej skrzynce pocztowej (realnej) pojawila sie ulotka firmy cablowej Cogeco (TV) z "niesamowita" propozycje/oferta. Oferta serwisu "szybki internet plus telefon" kompletnie dyskwalifikuje (na tej ulotce) serwis firmy telefonicznej Bell.

Ja tam telewizji nie potrzebuje w wydaniu Cogeco a wiec moje "skupienie" skoncentrowalem na porownaniu propozycji Bella i Cogeco w temacie telefon i internet. Zalogowalem sie na stronce Cogeco http://www.completeconnection.ca/main_en_4.html o pieknej nazwie Complete Connection (komppletne polaczenie), wybralem dokladnie ten sam poziom serwisu Bella (jestem jego lojanym jak do tej pory klientem) i wyszlo mi co wyszlo. A wyszlo, ze rachunek Bella to smiech na sali w porownaniu z propozycja Cogeco. Rachunek z podatkami u Bella wynosil lekko ponad 103 dolary miesiecznej platnosci. Z propozycji Cogeco wynika, ze placilbym z podatkami niecale 80 dolarow na miesiac utrzymujac dokladnie ten sam serwis co z Bellem.

Juz mialem podjac decyzje zmian, rewolucji, skreslen, wymian, zamian i takie tam gdy nagle przyszla mi do glowy mysl, ktora okazala sie poczatkiem zapowiadanej "smiesznej sytuacji"

Zadzwonilem do Bella i mialem nawet dobry czas rozmawiajac z operatorem serwisowym. Przedstawilem mu do jakich wnioskow doszedlem przegladajac stronke Cogeco i co za chwile zamierzam zrobic. Pytanie moje zabrzmialo takie:

"no i co ty na to?"

Operator wypowiedzial sie natychmiast bardzo przejety, abym poczekal chwile przy telefonie cobym nigdzie nie uciekal i on zobaczy co sie da zrobic.

????

Za chwile odezwal sie jeszcze bardziej przejety i obwiescil ze za moim przyzwoleniem natychmiast polaczy mnie ze swoim kolega (Melvin) z innego departamentu Bella cobysmy sobie mogli pogaworzyc i on czyli tamten jego kolega ma dla mnie propozycje. OK - powiedzialem i chwile potem rzeczywiscie przezylem przyjemne chwile. pan sie przedstawil z nazwiska i mienia a takze ktyry departament Bella reprezentuje. Jako, ze jestem (z jego punktu widzenia) lojalnym klientem Bella zaproponowal mi utrzymanie dokladnie tego samego serwisu co mam w tej chwili tyle tylko, ze zamiast placic jak co miesiac lekko ponad 103 dolary bede teraz placil lekko ponad 63 dolary.

???? !!!! WOW

To niesamowicie smieszne strory. 10 minut rozmowy i rachunek za telefon i internet obnizony o 40 dolarow na miesiac. Wow.

W czym lezy klucz do rozwiazania tej zagadki? Co takiego sie stalo? Czy moja umiejetnosc negocjowania, czy moze strach przed utrata klienta, czy moze cos innego?

Zdecydowanie cos innego. Otoz Bell posiada "najbardziej strzezona tajemnice firmowa"; departament ktorego przedstawiciel (Melvin) obwiescil mi ta "radosna" nowine o nazwie Household Loyalty Team (HHLT). Po zakonczeniu rozmowy z numerami referencyjnym calej operacji, telefonu oraz sluzbowego Melvina na prozno szukalem jakichkolwiek informacji w sieci o tym departamencie.

Sprawa jest taka jaka jest. Jest smiesznie i juz. Kto z was jest klientem Bella (minimum 3 lata) moze skorzystac teraz z tej mojej opowiesci. Proponuje:

- zadzwon do operatora
- powiedz, ze pragniesz rozmawiac z reprezentantem Household Loyalty Team
- kiedy cie polaczy powiedz tak:
Mam przed soba website Cogeco i za chwile podziekuje z uslug Bella. Mam jednak nadzieje jako lojalny klient Bella na obnizenie miesiecznych oplat za serwis bez koniecznosci dokonania jakichkolwiek zmian w serwisie.

To wszystko.

Kiedy juz osiagniesz czego pragniesz z Bellem badz tak dobra/dobry i powroc tutaj na moj blog i opowiedz mi (moze byc krociutko) o rezultatach twojej rozmowy. Mozesz rowniz wypowiedziec sie na forum w watku do ktorego link masz ponizej.

http://www.polcan.fora.pl/kanada,17/sposoby-zarabiania-lub-oszczedzania-w-kanadzie,1807.html#24791

Zycze ci duzo radosci w zyciu i milej rozmowy z przedstawicielem HHLT Bella.

(-)

2 komentarze:

  1. Dobre :-) Ja nie mam bela bo siedze w USA, ale dobra historia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam podobna historie w USA - z Comcastem, placilam miesiecznie za neta $30, po pol roku mi podwyzszyli do $60 i chcialam zrezygnowac, bo u konkurencji bylo taniej zadzwobilam, ze rezygnuje, bo znalazlam taniej itd., itp. i mi rowniez obnizyli, tylko, zebym zostala u nich :)))) walka o klienta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...