wtorek, 22 grudnia 2009

zyczenia

Za dwa dni Wigilia. Jutro znikam i nie wiem czy bede na blogu. Zatem jak wszyscy tak i ja skladam wam (czytelnicy mego bloga) zyczenia Swiateczne i Noworoczne aby spelnily sie wasze marzenia. Zalaczam ponizej kilka znalezionych w sieci.
.
(-)
.
Małą gwiazdkę przed świętami
Przyjmij proszę z życzeniami
Może spełni się marzenie
Białe Boże Narodzenie
Lub, gdy przyjdzie Ci ochota
Niech to będzie gwiazdka złota
Bo, gdy spada taka z nieba
Wtedy zawsze marzyc trzeba
No, a jeśli tak się zdarzy,
Że srebrzysta ci się marzy
Możesz także taką zdobyć
I choinkę nią ozdobić
Gwiazda, gwiazdce zamrugała
I choinka lśni już cała
Naszych marzeń jest spełnieniem
Bo jest piękna jak marzenie
A pomarzyć czasem trzeba
Każdy pragnie gwiazdki z nieba
-----------------
Już niedługo, gwiazdka z niebios spadnie
Ty, do najpiękniejszego stołu zasiądziesz zgrabnie
Lecz choć z innych miejsc na niebo patrzymy
To, w tę jedną, jedyną czystą miłość wierzymy
A więc GWIAZDKO MOJA
Życzę Tobie spełnienia wszystkich marzeń
Przychylności ludzi i świata
Życzę Ci siły tak wielkiej, i czystego ognia w sercu
Co zapali wokół Ciebie szczęście i odwagę
Niech świąteczne te życzenia mają dla Ciebie moc spełnienia
Te całkiem błahe i te ważne
Te dostojne i nawet te ciut niepoważne :)
Niech wszystko, czego dotkniesz
Stanie się pomocne w spełnieniu marzeń
A każda, nawet najdrobniejsza czynność
Przybliża Cię do bycia najszczęśliwszą
I najbardziej uśmiechniętą dla mnie GWIAZDĄ
Życzę Ci Kochanie Moje Marzeń, o które warto walczyć
O wartości, którymi się trzeba dzielić
Życzę Ci przyjaciół, z którymi warto być
I nadziei, bez której nie da się żyć
Może o czymś zapomniałem, czego Tobie w życiu brak
Lecz możesz być pewna, że ta spadająca gwiazdka, to dla Ciebie dobry znak
Życzę Ci Kochanie Moje Świąt tak pięknych jak miłość nią jest
Aby dzwoneczki cichuteńko grały w tę noc jedyną
I życzę teraz sobie, Abyś choć przez chwilę wspomniała mnie przy stole.
Bo ja wciąż patrzę się w tę gwiazdkę i jestem tuż przy Tobie cichuteńko szepcząc
KOCHAM CIE.
----------------
Wesołych Świąt!
Bez zmartwień,
Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
Z gościem, co niesie szczęście!
Czeka nań przecież miejsce.
Wesołych Świąt!
A w Święta,
Niech się snuje kolęda.
I gałązki świerkowe
Niech Wam pachną na zdrowie.
Wesołych Świąt!
A z Gwiazdką!
-Pod świeczek łuną jasną
Życzcie sobie
- najwięcej:
Zwykłego, ludzkiego szczęścia
--------------
Niechaj magiczna noc Wigilijnego Wieczoru,
Przyniesie Wam spokój i radość.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia,
Żyje własnym pięknem.
A Nowy Rok 2010 obdaruje Was,
Pomyślnością i szczęściem.
Życzę Wam Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
i Niech spełniają się Wasze wszystkie marzenia.
-------------
Gdybym to posiadł taką moc,
aby w tę Wigilijną noc.
Stać się opłatkiem w Twojej dłoni,
rozkoszą piernikowej woni.
Barszczem i gruszką w Twym kompocie,
choinką z orzechami w złocie.
Dźwiękiem kolędy w Twoim uchu,
dotykiem co lżejszy od puchu.
Ostatnią kroplą na Twych ustach,
gdy filiżanka jest już pusta.
Oddechem co ugasi świecę,
w błysku ostatnim hen ulecę.
Lecz nie mam mocy, nic nie zmienię,
zostaniesz tylko mym marzeniem.
Wezmę wspomnienia, ruszę w drogę.
Wszystkiego w życiu mieć nie mogę.
--------------
Tradycyjnie jak co roku
sypią się życzenia wokół.
Większość życzy świąt obfitych
i prezentów znakomitych,
a ja życzę, moi mili,
byście święta te spędzili
tak jak każdy sobie marzy,
że mu kiedyś sie przydarzy.
Może cicho bez hałasu
wyjeżdżając gdzieś do lasu,
może w gronie swoich bliskich
jedząc karpia z wspólnej miski,
może gdzieś tam w ciepłym kraju
czując się jak Adam w raju,
może lepiąc gdzieś bałwana,
jesli śnieg popada z rana.
Może tak jak to lubicie
licząc dziury na suficie,
sami zresztą chyba wiecie,
gdzie najlepiej się czujecie.
Takie dla Was mam życzenia
w dniu Bożego Narodzenia.
-------------
.

4 komentarze:

  1. Dzięki Rekson i przyjmij pozdrowienia świąteczne z Lublina :)! Radosnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest to czas specjalny, jedyny w roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję i pozdrawiam z deszczystego i szarego Londynu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...