niedziela, 19 lipca 2009

tak tak

Tak tak, na blogu od poczatku istnieje mozliwosc nawiazania kontaktu z autorem. Wymiana pogladow i opinii jest najlepsza metoda do poznawania nowych przyjaciol. Umiescilem kilka standartowych pytan w ankiecie po prawej stronie. Widze, ze 50 razy czytelnicy tego bloga pofatygowali sie i wyrazili swoje zdanie. Mysle, ze to nie jest tak do konca najlepsza metoda. Mysle o ankietach. Odpowiedzi bowiem sa gotowe i wystarczy kliknac na jedna z nich. A co z innymi tematami?

No tak.

Nie ma czegos takiego jak perfekcyjnie funkcjonujace ... (tutaj mozesz wpisac co ci sie zywnie podoba) ... . I taka jest prawda.

Sposoby na emigracje.

Najwiecej osob zyczy sobie aby ten temat funkcjonowal na najwyzszych obrotach. Na forum, do ktorego link umiescilem po prawej stronie, wyraznie wyrazam swoja opinie w tej kwestii. Czesc moich wypowiedzi i komentarzy (w formie moich opinii) skopiowalem tutaj.

Emigracja do Kanady to proces ktory nie ma konca dla czlowieka ktory zdecydowal sie na nia. Co niektorzy (potencjalni rowniez) emigrancji patrza na mnie w tej chwili jak na wariata. O czym ty pieprzysz? - krzycza mi bezglosnie w oczy.

Tak tak.

Kto ta droga nie idzie ten faktycznie nie wie o czym ja mowie (pisze). Jednak, kto akceptuje ten fakt, jest (teraz i tutaj) zaproszony do zglebienia tematu a przez to ma u mnie ogromny ladunek sympatii a od tego juz krotka droga do przyjazni.

(-)

2 komentarze:

  1. pozdrawiam Papo :-)

    nie wypełniałam ankiety, bo chętnie poczytam to, co Ty masz do powiedzenia. zdaję się na Twój wybór tematów :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...