niedziela, 5 lipca 2009

ciekawa impreza

Wybralem sie dzisiaj do Windsor. Byla przepiekna pogoda. W srodku dnia na ulicach srodmiescia kompletne pustki. Nawet samochodow nie bylo widac. Swiatla na skrzyzowaniach dzialaly bez zawodu, tylko czekanie na zielone dla pieszych troszeczke irytowalo. Spacerkiem w milej atmosferze przemieszczalem sie w strone rzeki. Nagle z oddali dobiegly mnie dzwieki gitary i glos meski. Za chwile minalem kolejny zalom i wyszedlem na zamknieta dla ruchu kolowego ulice na ktorej na jej srodku ustawiona byla malutka scena z cala aparatura naglasniajaca. Muzyka i spiew uderzyla me zmysly sluchu z podwojna sila i nagle ... szok.

Ani jednego sluchacza. Kompletne pustki na ulicy. Przechodzac tuz obok "piesniarza" wyrazilem aprobate dla jego talentu. Nawet nie zwrocil uwagi. Facet rzeczywiscie mial talent.

(-)

5 komentarzy:

  1. Kiedys mlody czlowiek zapytal sowjego mistrza co zrobic aby moje zdjecia były swietne, a ludzie patrzac na nie tostrzegali w nich cos innego:)
    Mistrz odpowiedział: ''Zadziw mnie...''

    Człowiek, ktory grał na gitarze i spiewal z pewnoscia ma wielki talent.

    Co poczules kiedy nie zwrocil na ciebie uwagi kiedy wyraziles aprobate dla jego talentu?

    A czy zadziwil cie?

    Pozdrawiam

    Paweł

    Ps. Fajnie piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Holden Caulfield - nie wszystko i to jest moja opinia
    ________________

    Pawcior - sugerujesz, ze jestem a moze powinienem byc mistrzem?

    (-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sugeruje, ze powinienes byc mistrzem.
    Przez to co napisalem chcialem powiedziec, ze sa ludzie, ktorzy przyciagaja innych ludzi swoja osobowasci, talentem muzycznym, fotograficznym i wieoma innymi:)

    Ja uwazam, ze ty do takich ludzi sie zaliczasz potrafisz zadziwiac swoja bzposrednoscia i piorem:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pawcior - to mile co piszesz mimo ze to twoja opinia. Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...